fakty
Kedy a prečo vydávať vlastný magazín?
Ak vaša spoločnosť na pravidelnej báze generuje kontent a existuje skupina ľudí, ktorá si ho prečíta, netreba s vydávaním magazínu váhať, PreTOŽE FAKTY HOVORIA JASNE.
Firemný magazín dokáže zmeniť povedomie o vašom produkte alebo službe v porozumenie. Reklama dokáže vašich zákazníkov navnadiť, ale firemný magazín si s nimi vytvorí dlhodobý vzťah.
Pri čítaní v mozgu pracujú obe hemisféry – pravá aj ľavá. Čitateľ vníma čítanie ako relax, chvíľku pre seba alebo pre potešenie. Zákazník, ktorý je uvoľnený lepšie príjma všetko, čo mu chcete povedať.
Firemné médium je stále jednou z najlacnejších foriem, ako osloviť zákazníka. Skúste jeho cenu prepočítať na počet TV spotov alebo inzercie, ktoré by ste za ne mohli nakúpiť. A teraz to porovnajte s počtom a intenzitou oslovenia zákazníkov.
Zákazník si dobrovoľne prečíta magazín kedy chce a kde chce. Môže si sám určovať rytmus prijímania informácií. To nedokáže žiadne iné médium. Pokiaľ na ľudí netlačíte, odvďačia sa vám pozornosťou a lojalitou.
Máte k dispozícii 25 minút pozornosti čitateľa. To je čas, ktorý bežný zákazník v priemere strávi čítaním vášho firemného média. Presne takúto dlhú dobu môžete ovplyvňovať čitateľov postoj vo svoj prospech. Len vaša značka a čitateľ v kresle.